תנאי שימוש – מדיניות משלוחים
תנאי שימוש אלה נוגעים לאתר רשתrebar (להלן “החברה”) בכתובת rebar.co.il ו/או לאפליקציית rebar.
תנאי שימוש ורכישה אלה מגדירים את זכויותיך וחובותיך בעת השימוש באתר ובאפליקציה ובעת הזמנת המוצרים המוצעים בהם. יש לקרוא תנאים אלה בקפידה, מפני שהם מהווים הסכם מחייב בין הלקוח לבין החברה.
השימוש ו/או הזמנת מוצרים באתר ו/או באפליקציה, מעידים על הסכמתך לתנאים אלה ולתנאים נוספים המופיעים באתר ו/או באפליקציה, לרבות מדיניות הפרטיות והוראות נוספות שייתכן ויופיעו במהלך השימוש באתר ו/או באפליקציה .
התנאים מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד והם מתייחסים גם לנשים.
תנאים אלה חלים על השימוש באתר ו/או באפליקציה ובשירותים הכלולים בהם באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו”ב. כמו כן הם חלים על השימוש באתר ו/או באפליקציה, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים .
השירות באפליקציה
האפליקציה מציעה 2 אפשרויות לבחירת הלקוח:
איסוף עצמי של משקאות rebar מהסניף או הזמנת משלוח של משקאות rebar מוכנים ו/או מארזים שונים ובהם קיטים קפואים להכנת משקאות rebar בבית, באמצעות בלנדר ביתי.
האפליקציה עשויה להציע מוצרים נוספים למכירה, כולל מוצרים המיוצרים גם על ידי צדדים שלישיים ונותני שירותים נוספים. במידה ויימכרו מוצרים נוספים ייתכן ויסופקו בנפרד ע”י החברה המספקת / היבואן הרשמי של המוצר. במקרה כזה יהיה פירוט באפליקציה לגבי תנאי המשלוח והשירות למוצר הספציפי .
המוצרים המוצעים למכירה עשויים להשתנות מעת לעת ומלאי המוצרים כולם או חלקם עשוי להיות מוגבל .
כל ההזמנות המבוצעות דרך האפליקציה נעשות בכפוף למפורט בתנאים אלה .
בכל שאלה הנוגעת לאתר/אפליקציה, מוצרים המופיעים בהם, הזמנות וברורים, תוכל לפנות אלינו באמצעות שירות הלקוחות ויינתן מענה בהקדם האפשרי .
אנו נספק לך את המוצרים שהזמנת באפליקציה לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שהמוצר שהזמנת מצוי במלאי ובבעלותך כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסולקו בישראל וחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את עסקת הרכישה שביצעת .
על אף האמור, אנו רשאים שלא לאפשר ללקוח מסוים לרכוש מוצרים באפליקציה, גם אם הזמין בעבר מוצרים באמצעות האתר/האפליקציה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אנו רשאים לבטל את זכאותך לבצע עסקאות באפליקציה בכל אחד מהמקרים הבאים:
- אם בעת ההרשמה באפליקציה מסרת במתכוון פרטים שגויים.
- אם ביצעת מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר/אפליקציה, בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחותיה, עובדיה וספקיה של החברה.
- אם השתמשת בשירותי האתר/האפליקציה לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.
- אם הפרת את תנאי הסכם זה, תנאיו של אחד מהמסמכים המחייבים או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שתציע האפליקציה.
- אם אתה חייב כספים לנו או לחברות הקשורות עימנו ולא פרעת את חובך, למרות שחלף המועד לתשלומו.
- אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
אם חברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיובך, לא נהיה חייבים לספק לך את המוצרים שהזמנת. במקרה זה נמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. אם חויבת בטעות, הינך מתבקש להודיע לנו ואנו נדאג לזיכוי מתאים.
ביצוע רכישה – הזמנת משלוח
בעת הכניסה לאפליקציה יש לבחור בין איסוף עצמי למשלוח ובמידה ונבחר משלוח יש להזין בתהליך ההזמנה את הפרטים הבאים: כתובת מקום האספקה; ישוב, רחוב, מספר בית וקומה. באפשרותך לשמור עד 3 כתובות שונות תחת חשבונך.
השם המלא ומספר הטלפון נלקחים באופן אוטומטי מפרטי המועדון.
מוצרים
החברה רשאית לשנות בכל עת, לפי ראות עיניה, את היצע ומגוון המוצרים באתר ו/או באפליקציה. אשר על כן, העובדה שמוצר מסוים הוצע למכירה באתר ו/או באפליקציה במועד כלשהו אינה מבטיחה שיוצע למכירה גם בעתיד וכן אינה מתחייבת להציע במסגרת המשלוחים את כלל המוצרים ו/או המשקאות המוצעים לרכישה בסניף. כמו כן, החברה אינה מתחייבת להיקף, זמינות או מגוון מינימלי של מוצר כלשהו.
אם אזל אחד מהמוצרים שהזמנת מהמלאי, נציג מטעם שירות הלקוחות יצור איתך קשר באמצעות שיחה טלפונית. החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע לך מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומה. אם תקבל את הצעתנו, הזמנתך תעודכן מחדש. אם תסרב לקבל מוצר חלופי, החברה תבטל את הזמנתך ותזכה את כרטיס האשראי שלך בסכום של המוצר שאזל ו/או תאפשר צבירת "גודיז" בסכום המוצר שאזל.
קיטים
המתכונים של הקיטים הקפואים לא זהים לחלוטין לאלה של המשקאות שמוגשים בסניף והם עברו התאמות, שינויים/שיפורים שיאפשרו הכנה ביתית וכן נדרשת הוספת נוזל השלמה לבחירתך.
מארזי פירות קפואים
מארזים המכילים מגוון חומרי גלם של rebarלבחירתך המאפשרים הכנת משקאות בבית על פי הטעם האישי. המארזים הינם הצעות הגשה בלבד, ונדרשת השלמת מרכיבים מהנמצא בבית.
אלרגניים
כל המוצרים מכילים/עלולים להכיל אלרגנים כגון גלוטן, אגוזים, בוטנים, חלב ו/או אלרגנים אחרים.
כשרות
כל המרכיבים וחומרי הגלם ללא יוצא מהכלל, בעלי כשרות. עם זאת, לאור דרגות כשרויות שונות בין המרכיבים, כמו גם רמות כשרויות שונות של הסניפים המשלחים – כרגע אין רמת כשרות אחידה למוצר הסופי.
פרטים אישיים
אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטים שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו לכתובת המבוקשת. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה ישמרו במאגר הצרכנים. אינך חייב לפי חוק למסור לנו פרטים אלה, אולם לא נוכל לטפל בהזמנתך בלעדיהם.
דיוור שיווקי
לאחר שמסרת את פרטיך באתר ובמידה ונתת את הסכמתך לקבלת דיוור שיווקי, החברה תהא רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח לך עדכונים, בדואר אלקטרוני, במסרונים (SMS) ובפושים באמצעות האפליקציה, ובכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר ודברי פרסומת, כמשמעות הדברים בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982. בכל עת, תוכל לחזור בך מהסכמתך ולהודיע לחברה על סירובך לקבל דברי פרסומת, דרך כלל או מסוג מסוים, על-ידי משלוח הודעת סירוב. הדרך למשלוח הודעת הסירוב תפורט בדברי הפרסומת שתשלח החברה ו/או מי מטעמה.
מועדי אספקה
בעת ביצוע ההזמנה יופיע זמן הגעה משוער ולאחר השלמת ההזמנה באופן סופי (לרבות תשלום), יתעדכן זמן אספקת המשלוח. יובהר כי זמני המשלוח משתנים בהתאם למיקום ו/או עומס הקיים בסניף בעת ההזמנה ו/או לזמינות שליחים בחברת ההפצה וכיו"ב. עם סגירת ההזמנה יתקבל סמס לנייד עם לינק למעקב אחר המשלוח.
המשלוחים זמינים בהתאם לשעות פעילות הסניפים המפורטים באתר ובאפליקציה. יש לציין כי שירות המשלוחים לא זמין בכל סניפי הרשת.
בתום השלמת הרכישה של המוצרים באמצעות האפליקציה, הלקוח יקבל הודעת סמס על פי הפרטים שמסר, המאשרת את קבלת ההזמנה ומאפשרת מעקב אחר המשלוח.
מדיניות משלוחים
המוצרים שהוזמנו באמצעות האפליקציה ישלחו באמצעות חברת הפצה חיצונית לכתובת המשלוח שמסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. המוצרים יישלחו בכפוף לאזורי החלוקה המפורטים בתקנון זה.
משלוחי משקאות מהסניף באמצעות חברת תן ביס / וולט אינם נכללים במדיניות זאת וכפופים ישירות למדיניות המשלוחים של החברות הנ”ל ובאחריותם בלבד. בכל פגם / נזק / תלונה / שאלה בנושא זה יש לפנות אל החברה המתפעלת ישירות, באמצעות שירות הלקוחות של החברות כאמור.
ההזמנה והמשלוח
- המשלוחים מסופקים באמצעות חברת ההפצה עד כתובת הלקוח בכל ימי ושעות פעילות הסניפים כולל סופ"ש וחג.
- יובהר כי שירות המשלוחים לא זמין בכל סניפי הרשת.
- יובהר כי תפריט המשלוחים אינו זהה לחלוטין לתפריט האיסוף העצמי היות וישנם מוצרים שאינם מתאימים לשילוח. תפריט המשלוחים הינו לשיקול דעת החברה בלבד ומשתנה מעת לעת.
- לא ניתן בשלב זה להזמין משלוח עתידי.
- מינימום הזמנה בסך 50 ₪ (החברה שומרת לעצמה הזכות לעדכן את סכום המינימום מפעם לפעם לשיקול דעתה).
- הדרישה להזמנת מינימום אינה כוללת את דמי המשלוח.
- דמי משלוח בסך 16 ₪ (עשויים להשתנות מעת לעת לשיקול דעת החברה ו/או חברת ההפצה לפי העניין).
- הלקוח נדרש להיות נוכח בבית וזמין במספר הטלפון שמסר בעת הגעת השליח, כדי לקבל לידיו את המשלוח, לאחסן מיידית את המוצרים במקפיא ובמקרר ולא להשאירם מחוץ לבית.
- לקוח שלא יהיה זמין במספר אותו מסר או נוכח בכתובת אותה מסר יישא באחריות מצבו, תקינותו ואיכותו של המשלוח שיושאר על סף הדלת בכתובת שמסר בעת ההזמנה.
- הרשת לא תישא באחריות עבור מצבו, טריותו, תקינותו או איכותו של מוצר שהושאר מחוץ לדלת.
- לאחר שהמשלוח ייאסף מהסניף, תשלח הודעת SMS מטעם חברת ההפצה, שתכלול קישור למעקב אחרי המשלוח.
הלקוח מצהיר בזאת כי לא תהיה לו כל טענה נגד החברה עקב שיבושים ו/או עיכובים באספקה.
החברה לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני .
החזרות, ביטולים ושינויים
במסגרת הזמנת משלוח של משקה ו/או מוצר באפליקציה, לאחר אשרור ההזמנה ואישור הפעולה, לא ניתן יהיה לבטל את העסקה לאחר שזו אושרה בסניף, מכל סיבה ו/או עקב טעות בהזמנה ו/או בחירת כתובת.
כל משתמש ורוכש, יודע מאשר ומסכים, כי המוצרים הינם “טובין פסידים” כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, ובהתאם לסעיף 4ג.(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, אין למשתמש זכות לבטל את עסקת הרכישה ו/או להחזיר או להחליף את המוצרים.
החברה תאפשר לשנות כתובת או לבטל הזמנה בהזמנה עתידית בלבד, עד 24 שעות לפני חלון המסירה שנקבע למשלוח, באמצעות פנייה לשירות הלקוחות בוואטסאפ במספר 0779577899. פניות בערוצים אחרים לא יתקבלו.
עבור משלוחים שנקבעו לימי ראשון / לאחר חג, יש לפנות עד ערב יום העסקים הקודם לשבת / לחג.
החזרת מוצרים
לאחר קבלת המשלוח, לא ניתן לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצרים בהיותם מוצרי מזון בהתאם לדין – תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) – תשע”א-2010.
ככל שקיים פגם במוצר ו/או חוסר שהלקוח יכול להוכיח את הימצאותו, הרשת תפצה את הלקוח בהתאם למדיניות שירות הלקוחות של הרשת או תוציא משלוח השלמה ביום העסקים הבא לאחר יום הפנייה.
אי מסירת משלוח/השארת משלוח מחוץ לדלת בשל אי זמינות טלפונית או אי נוכחות של הלקוח הינה על אחריותו של הלקוח בלבד והוא לא יהיה זכאי לכל החזר.
מחירים
כל המחירים באפליקציה מופיעים לצד המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע”מ, אם הוא חל לפי הדין. מחירי המוצרים אינם כוללים את דמי המשלוח, המצוינים אף הם בבירור בשורה נפרדת.
החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באפליקציה מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס האשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב לפי המחירים המעודכנים.
לתשומת לבך: למרות שאנו מקפידים לבדוק את המחירים המופיעים באפליקציה, לעיתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יוצג מחיר שגוי. במקרה זה נפנה אליך לאחר שביצעת את הזמנתך, נודיע לך מהו המחיר הנכון של המוצר ונאפשר לך לאשר כי אתה מבקש לרוכשו במחיר הנכון. אם תסרב לרכוש את המוצר במחירו הנכון – לא נהיה חייבים לספקו לך ובמקרה זה לא תהיינה לך טענות כלפי החברה .
החברה איננה מתחייבת שמחירי המוצרים באתר יהיו בהכרח הזולים ביותר, או שתנאי התשלום יהיו הנוחים ביותר .
תמונות להמחשה בלבד
תמונות המוצרים באתר ו/או באפליקציה מוצגות לצורכי המחשה בלבד. בנוסף, ייתכנו הבדלים במראה, בגוון, בגודל, וכיו”ב בין המוצר, כפי שהוא מוצג באתר ו/או באפליקציה, לבין המוצר במציאות. אין בכך כדי להטיל על החברה, או מי מטעמה, אחריות כלשהי.
אזורי המשלוח
אזורי המשלוח יהיו זמינים להזמנה במיקום של עד 3 ק"מ מהסניף. אולם, לא כל סניפי הרשת מבצעים משלוחים ולכן יש להתעדכן מעת לעת בנוגע לרשימת הסניפים הזמינים למשלוח. האזורים עשויים להשתנות בהתאם לתנאי מזג האוויר, עומסים וזמינות של חברת ההפצה וכיו"ב.
להלן רשימת הסניפים:
*יובהר כי ייתכן ותינתן אפשרות באפליקציה להזמין מסניפים שאינם נמנים ברשימה שלהלן.
אלונים- חוצות אלונים
אשדוד- קניון סימול
אשקלון- מרינה
באר שבע- גרנד קניון
באר שבע- ישפרו פלאנט
באר שבע- קניון הנגב
בילו
בני דרור- דרורים
בת ים- טיילת
גבעת שמואל- רוגובין
גבעתיים- קניון גבעתיים
גן יבנה- פרנדלי
גני תקווה
הוד השרון- מרגלית
הוד השרון- שרונים
הרצליה- קניון ארנה
חדרה- קניון לב חדרה
חולון- עזריאלי
חיפה- חוף הכרמל
חיפה- חורב
חיפה- עיר תחתית
יבנה- מתחם קרסו C
יהוד- קניון סביונים
יקום
יקנעם- ביג
ירושלים- קניון הדר
ירושלים- קניון מלחה
ירושלים-הרובע היהודי
כפר סבא- הירוקה
כפר סבא- ערים
כרמי גת
מודיעין- עזריאלי
נס ציונה- קניותר
נצרת- דודג' סנטר
נתיבות- מתחם פריז
נתניה- סוהו
נתניה- קניון השרון
עין שמר
עפולה-תחנה מרכזית
פתח תקווה- אם המושבות
קריית אונו- הקריה האקדמית
קריית השרון- מרכז אלון
קריית חיים- אח"י אילת
קריית שמונה- ביג
קרית אתא- שער הצפון
ראש פינה- סנטר הגליל
ראשון לציון- סינמה סיטי
ראשון לציון- קניון הזהב
ראשון לציון- ראשונים
רמלה- עזריאלי
רמת גן- ביאליק
רמת גן- מרום נווה
רמת גן- רמת אפעל
רמת השרון- סוקולוב
שוהם- מרכז מסחרי
תל אביב- מגדל האופרה
תל אביב- מיקדו
תל אביב- נחלת יצחק
תל אביב- נמל
תל אביב – TLV Mall
תשלום ותנאי תשלום
דרכי תשלום עבור הזמנת מוצרים: כרטיס אשראי, אפל פיי, ביט, גודיז (במידה וצברת לתשלום על כלל העסקה כולל תשלום דמי משלוח) ומגוון שוברים שנקנו במסגרת שיתופי פעולה עם חברות חיצוניות. עליך למסור את מספר כרטיס האשראי, תעודת הזהות של בעל הכרטיס, סוג הכרטיס, תוקפו ו-3 ספרות בגב הכרטיס. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השימוש באמצעי תשלום כלשהו באפליקציה, להתיר שימוש באמצעי תשלום נוספים ולהחיל הסדרי תשלום שונים על סוגי כרטיסי האשראי או אמצעי התשלום, שהחברה תכבד.
לאחר שהזנת את פרטי כרטיס האשראי, יישלחו אליך אישור הזמנה באמצעותSMS – על קליטת פרטי הזמנתך – וכן חשבונית מס/קבלה בגין ההזמנה .אם יתברר שכרטיס האשראי שלך אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, לא תתאפשר השלמת העסקה.
אם השימוש בכרטיס האשראי אושר על-ידי חברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו, חשבונך יחויב בעלות.
מבצעים, הטבות והנחות
החברה רשאית להציע באפליקציה מבצעים, הטבות והנחות. החברה רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
ניתן לממש גם בהזמנת משלוח הטבות שנשלחו מטעם החברה לחברי המועדון, אלא אם צוין במפורש אחרת בתנאי ההטבה.
לתשומת ליבך: אין לך זכות קנויה ליהנות ממבצעים, הטבות והנחות באפליקציה. כל שינוי בפרטי הזמנתך או במחירה, תהיה סיבתו אשר תהיה, יגרור אחריו בדיקה מחודשת של זכאותך למבצע, הטבה או הנחה.
כך, לדוגמה, אם רכשת מוצר הנמנה עם הטבה מסוימת, אולם מוצר זה לא נמצא במלאי, אזי שההטבה לא תהיה זמינה עבורך. בנוסף, אם הוחלף מוצר באחר, שהראשון נרכש במסגרת הטבה ואילו המוצר שהוחלף אינו מקנה הטבה אזי שההטבה לא תהא תקפה. דוגמאות אלה לצורך הנגשה בלבד ואינן ממצות את השינויים האפשריים בכל הנוגע לזכאות של מבצעים ו/או הטבות ו/או הנחות באפליקציה.
אחריות למוצרים
החברה עושה כמיטב יכולתה לספק לך מוצרים איכותיים ובמועד. אם אתה סבור כי המוצרים שרכשת באמצעות האפליקציה לוקים בפגם כלשהו, אנא פנה לשירות הלקוחות באמצעות הוואטסאפ במספר 0779577899.
דין וסמכות שיפוט
הדין החל על השימוש והרכישה באתר ובאפליקציה ועל הסכם זה, הוא הדין הישראלי בלבד, אולם לא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם. כל מחלוקת שתתגלה בין הצדדים לרבות מחלוקת בקשר עם השימוש באתר ו/או באפליקציה ו/או בקשר עם תנאי שימוש ורכישה אלה, תהיה סמכות השיפוט הבלעדית נתונה לבתי-המשפט המוסמכים במחוזות תל-אביב והמרכז בלבד.
תנאים ממצים
תנאים אלה ממצים את כל המוסכם בינך לבין החברה בקשר עם הזמנת מוצרים מהאפליקציה.
פנה אלינו
הנך מוזמן לפנות אלינו בכל שאלה בנוגע לאתר ו/או לאפליקציה, למוצרים ולשירותים המוצעים בה בדף "צור קשר" המופיע באתר ו/או באפליקציה ו/או באמצעות פנייה בוואטסאפ במספר 0779577899 ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בהקדם.
כללי
התקנון מנוסח בלשון זכר לנוחיות בלבד ומופנה לנשים וגברים כאחד.